1915 Çanakkale Köprüsü ve Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe Otoyolu Etki Analizi

25.07.2009 tarihinde 2009/15236 sayılı Bakanlar Kurulu kararı ile kurulan kalkınma ajanslarından olan Güney Marmara Kalkınma Ajansı (GMKA) Türkiye İstatistiki Bölge Birimleri sınıflamasına göre TR22 Düzey-2 Bölgesinde (Balıkesir ve Çanakkale) faaliyet göstermekte ve kamu tüzel kişiliğine haiz bir kuruluştur.

Güney Marmara Kalkınma Ajansı ülkemizin en büyük ve en kapsamlı kamu yatırımlarından biri olan 1915 Çanakkale Köprüsü’nü de içeren Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe Otoyolu Projesi’nin Balıkesir ve Çanakkale illerini kapsayan TR22 Güney Marmara Bölgesi üzerindeki sosyal, ekonomik ve çevresel etkilerinin araştırılması ve bölgede olası yeni ekosistemin değerlendirilmesi amacıyla “1915 Çanakkale Köprüsü ve Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe Otoyolu’nun Etki Analizi“  adlı çalışmanın yapılmasını planlamıştır.

Yapılacak olan etki analizi ile 1915 Çanakkale Köprüsü’nün bölgeye olan sosyal, ekonomik ve çevresel etkilerinin ve Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe Otoyolu’nun kullanıma açılmasıyla birlikte bölgeye olan uzun dönem muhtemel etkilerinin tespiti amaçlanmaktadır. Söz konusu etki analizi kapsamında TR22 Güney Marmara Bölgesi’nde ortaya çıkabilecek etkilerin kamuoyu ve kamu kurumları ile paylaşılarak gerekli politikaların oluşturulması yönündeki çalışmalara referans bir doküman hazırlanması hedeflenmektedir.

Bu kapsamda GMKA tarafından bir anket düzenlenmiştir. “1915 Çanakkale Köprüsü ve Kınalı-Tekirdağ-Çanakkale-Savaştepe Otoyolu Etki Analizi”ni hazırlamak için siz değerli paydaşlarımızın görüşlerine başvuruyoruz.

Ankete katılmak için aşağıdaki linke tıklayınız.  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScuA_2t0K2TiBqVO72AGMgtZVW6-zM2FrPQOGD0NVk0hK0g-Q/view





1915 Çanakkale Köprüsü Çanakkale Balıkesir GMKA Güney Marmara Kalkınma Ajansı Kınalı-Tekirdağ Savaştepe-Balıkesir